A

Hej hej :D
DEt blev inget bloggande igår eftersom att jag bara pluggae hela dagen vilket inte är speciellt roligt att läsa om...
Är det  bara jag som inte tycker det är mänskligt att ha 5 prov/inlämningar på 2dagar? Och 4 av dom är till imorgon!!! Jag kommer dö!
Fast jag fick A på redovisningenn idag!! :D Ricktigt lycklig! Om jag får ett A till i Teknik har jag A i slutbetyg vilket betyder att jag kommer få A i slutbetyg i 9an!!! OMG DÖR AV LYCKA!!! <3
Och sen blir det konsert på Berga... skall sjunga solo... hoppas att dom säljer öron proppar... annars blir det synd om publiken.. ;)
Tänker på Jonna varje gång jag läser denna ;) <3
ses lote of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0