Godmorgon sovmorgon

Hej alla glada!

Några av er kanske såg mig stå utanför Malmborgs med Saffra, Ander och Henrik igår... Med flyttvästar... och en båt... Ni kanske undrar vad vi höll på med med vi försökte göra lite reklam för seglarklubben (MSS). Det gick ändå rätt bra faktiskt! Fast jag var så dum och glömde ta bilder :( jaja.

Ja men då har man egentligen sovmorgon nu då... Fast bara för Att det är min första sovmorgon på 1000 år så måste jag gå till tandläkaren nu på morgonen. :/ fast Olivia hänger med in till stan och så äter vi frukost där inne vilket är riktigt nice! :D här kommer dagens outfit! <3 rätt tråkig men men. :)

Lots of love from...Me!! <3 :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0