Kyrka, friends, segling, bio

Hej alla gldada läsare! :D
 
För er som har blogg på blogg.se har nog märkt att det är en ny design... mycket snyggare men man blir ju alltid lite förvirrad i början :P
 
Men idag var jag först i Kyrkan med konfirmationsgruppen och sen var jag med Maika en stund och sen stack jag och syrran till Anna och seglade :) Men när vi rigat båten och hade GÅTT ut med den så upptäkte vi att centerbordet satt fast så vi kunde inte segla... riktigt lyckat. Men sen var det vanlig träning vilket var nice :) Sen stack Coco, Gabbi; Isa, Maika, Jonna och jag till Éntre för att se hungerspelen! Riktitg bra vard den!! :D <3
 
 
 
Jag läger upp bilder ifrån seglingen imorgon :) <3
 
 
Ses imorgon lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0