Tjejmys

Tjena alla glada läsare! :D
Nu sitter man hemma i köket för sig själv och sörjer över att jag lämnade Olivia för att sticka hem till mig själv helt forever alone i stället... väldigt smart. Men i alla fall så hade vi en "träff" med dom jag skall på konfirmations läger med och vi lärde känna varandra lite bätre. Sen stack friendsen och jag till bageterian och satte oss på Ön och åt innan vi stack hem till Olivia. (oj sån lång mening det blev.) Och sen sitter jag här... och efetrsom jag inte har någon kamera eller mobil så blev det inga bilder häller... sorligt. <3
Ja men vad skall man då skriva om... ni kan få dagens outfit föresten! :D <3 Tar bilden med datorn så kvaliteten blir sådär :/
Lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0