Concerts

Hej alla glada!
 
Sån tur som jag har ska jag på två underbara konserter 2013 och har gått på två galet bra under detta året! Bara för att jag inte har något liv har jag gjort ett litet collage.
 
Längtar rikitgt mycket till dom nästa konserterna! Speciellt One Direction såklart!! Av dom andra var Coldplay helt klart min favorit, Lady Gagga var också riktigt bra men jag gillar mer deran still och performance. Vi stod också längst fram vilket kanppast gör det sämre.
 
See ya, lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer
Postat av: Lollo

Så avundsjuk man bli.... >:(
Btw, du är sjukt söt :)

Svar: Hehe ;) Tack tack detsamma! :D
fifislife.blogg.se

2012-12-03 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0