I Like It When You Smile, But I Love Wen I'm The Reason

Hej alla glada!
 
Just nu sitter jag med en kopp kamomile te framför datorn och ska snart titta på ennu ett avsnitt av The Vampire DiariesDet blir inte så mycket bloggande idag men imorgon kommer det massor! Jag har börjat på ett "Insperations" inlägg och ska ta bilder på kläderna jag köpte idag. Imorgon kommer även One Direction till Stockholm för att spela på X-factor! Sen släpps även biljetterna till deras konsert i Stockholm 2013! Så som ni nog förstår kommer det vara ganska kaosat i Stockholm imorgon. Jazz-bandet Tower Of Power ska även spela på Nalen i Stockholm. Är inte jätte bra på Jazz musik men tänkte informera er i alla fall. Men som alltid bjuder jag på en bild.
 
 
See ya lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0