My Day, Not Yours

Hej alla glada!!
 
Idag har jag haft en riktigt skön dag. Först tog jag en springtur innan jag stack till tandläkaren och senare till skolan. Efter ett pass med matte och ekologiprov cyklade jag med 9:orna till Borga skolan för ett studie besök. Ekologiprovet var inte alls lika svårt som jag trodde men var väldigt "öppen" så jag får hoppas att jag klarade det på en hög nivå. Sen efter studiebesöket på Borga var jag med Maika och Jonna och åt en mumsig baget på Pick Nick i Malmö. Riktigt musigt stället, och sen movade vi vidare till kören. Så detta var min dag i stort. Nu måste jag skriva färdigt min bokrecension så vi hörs!!
 
Bilden är ifrån http://dicentralove.tumblr.com/
 
See ya, lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0