Reed

Hej alla glada!
 
Idag har man spenderat hela dagen på Torupps rf med familjen. Syrran och Detleffe hoppade LC men vägrade två gånger och fick ett nerslag... men det går väl bättre nästa gång! Som ni nog har märkt har jag ingen bra kamera... snyft... men jag har tänkt inversera i en snart! Ska bara hitta rätt model o.s.v. Om ni har några tips på en bra kamera kan ni bara sägga till, det hade gjort min dag! Men som tur är fanns det en fotograf på banan men jag har inte hittat hennes bilder än... Men jag kan ju inte ha ett bildlöst inlägg så här är lite bilder på en tröja jag köpte på Zara i Torsdags. Älskar den! Jag ska lägga upp lite bilder på dom andra kläderna jag köpte i Torsdags så snart jag kan.
 
Bildkvaliteen och bilderna i sig själv är inte på topp.. men jag hoppas ni överlever!
 
See ya lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer
Postat av: Mergimtare♔

fiin blogg ❤ bloglovinbyte? :)

Svar: Ja gärna :) <3
fifislife.blogg.se

2012-11-04 @ 10:44:59
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0