Totally Bananas

Hej alla glada!
 
För er som inte har märkt det har jag inte bloggat på ett tag, har helt enkelt inte haft tid. Men nu är jag här igen!! Jag har lite brist på inspiration för tillfället så jag tänkte göra ett collage på det första bästa som kom fram på skärmen. Jag och gissa vilken bild som kom upp den längst ner i mitten. Så det fick helt enkelt bli et collage med bannaner. Alla jag känner kommer att misstålka detta, men snälla, gör inte det.
Bilderna är från weheartit.com
 
Det bästa är ju att jag har halkat på ett bannanskall!! Skrattade så sjukligt mycket efterått, måste ha sett galet roligt ut!! 
 
See ya, lots of love from... Me!! <3 :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0