Training

Hej alla glada!
 
Nu håller jag på att fixa ett träningsprogram för denna veckan! Har knabbt tränat alls under dom senaste veckorna och jag blir lätt "jultrött" och sitter framför TV:en/datorn hela dagarna. Därför ska jag passa på att komma i form nu under hösten och vintern istället. Men innan det måste jag köpa ett par nya tränningsskor och längre träningstajts. Annars kommer mina fötter vara mosade och benen helt blåa av kyla efter ett löppass. Tyvärr måste jag tvinga mig ut i kylan eftersom jag hatar att vara i träningscenter. Det är så trångt och varmt och alla bara stirrar på en (i mitt fall för att jag gör fel hela tiden). Men när man väl kommit igång med rundan kan det vara riktigt mysigt. I med hörlurarna och sen kommer allt av sig själv, och känslan efter ett långt pass är nästentill obeskrivlig.
 
 
See ya lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer
Postat av: linnhahne.blogg.se

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

2012-11-05 @ 12:47:01
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0