Anna Dello Russo

Hej alla glada! 
 
Snart drar jag med Coco till stallet för att släppa ut hästrna. Sen tar vi tåget med The Girls från Skånes huvudstad till Danmarks huvudstad Köpenhamn! Kommer bli sjukt kul! Men mina byxor har inte torkat (hehe) så det får bli en outfits bild senare. Gabbi skulle ta med sin kamera så det blir säkert massa bilder! Men för att det inte ska vara det tråkigaste inlägget på länge tänkte jag informera er om att Hm börjar sälja sin Anna Dello Russo's collection idag!!! Dom öppnar kl 10 idag i Köpenhamn så hoppas jag hinner titta lite innan allt är borta från hyllorna. Om ni inte har möjlighet att komma till en Hm kan ni också köpa via nätet, men ni måste vara snabba! Här är en smyggtitt. För att komma in på sidan kan ni klicka på en av bilderna.
 
 
See ya lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0