eremitage loppet

Hej alla glada!
 
Idag har det inte blivit så mycket bloggande eftersom att jag inte har haft tillgång till något internet. Men idag har man i alla fall sprungit Eremitage loppet i Djurparken i Köpenhamn. Det var facktiskt riktigt kul! Loppet var 13,3km långt (sjukt skumm sträcka) och jag sprang det på 1h och 10min så jag är nöjd. Sen körde vi runt i Köpenhamn och fixade några saker och slutligen stallet. Här är en bild ifrån loppet
 
Jag har inte tagit bilden själv. Källa
 
Tydligen så är det Världens äldsta lopp och det var 40 000 deltagare i år!! Helt sjukt! Han som van har vunnit 3år i rad och sprang på 40min!!
 
See ya lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0