Go For It

Hej alla glada!
 
Tyvärr så måste jag komma med en trist nyhet, det var inbrott på skolan nu under helgen och eftersom att min dator laggade sjukt mycket skulle den på lagning. Men den han inte speciellt långt. Så nu har en random gubbe min dator med alla mina bilder... sjukt läskigt! Jag har fortfarande en lånedator men ska fråga om jag kan behålla just denna datorn istället för att få en ny. Då kan jag installera redigerings programen igen och lägga upp några ordentliga bilder.
 
Men nu har jag i alla fall precis kommit hem från träningen. Det var riktigt kul idag! Hoppade en kombination på 4 hinder och tränade snäva svängar. Så nu ska jag passa på att ta en lång dusch och äta lite mumsig fruk som belöning. Egentligen borde jag göra massor av läxor eftersom att all data fans på den andra datorn men strejkar lite istället ;)
 
Här är lite bilder ifrån Åsljunga <3
 
 
See ya lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0