Rain

Varför ska det alltid regna... kan inte regnet flygga över till Afrika och andra länder där dom behöver vattnet istället? Idag har man varit i skolan och sprungit en runda i ösregnet, jätte kul! Sen cyklade jag till stallet i ösregn för att mocka och sen hem i ösregn igen. Idag har varit en riktigt misslyckad dag. Lyckades även radera hela mitt IPhotot bibliotek och sen töma papperskorgen så jag har inte några bilder kvar. DÖR så jobbigt det är!! Men jag fick bilderna ifrån igår av Gabbi så det blir lite bilder ändå.
 
Igår gick vi snabbt förbi den nya kollektionen på Hm som jag har snackat om! Köpte ett sjukt fint halsband med syrran! Har tyvärr inga bilder på halsbandet men här är lite andra bilder.
 
See ya lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0