Sydslättens rf

Hej alla glada!
 
Har suttit näst intill hela helgen och pluggat -.- så om ni undrar varför uppdateringen inte har funkat så är det därför. 
 
Men i Lördags var jag med Deffan på Sydslättens rf och tävlade!! Det gick faktiskt riktigt bra! Felfri i LD och kom på första placerin! ( Med 11 andra ;) ) Och en av dom som också kom på förstaplats var Julia från ponnyakuten!! Dog lite! Stälde mig på prisutdelningen och sen efter ett tag såg jag att jag stog bevid henne!! Lite sjuk. I LC gick det bra förutom att jag rev ett hinder i andra fasen. Men Det var inte så många som klarade banan så jag blev 10:a av 28.
 
Här är lite bilder:
Deffan hade affro efter att vi tog ut knopparna. ;)
 
See ya lot of love from... Me!! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0