Carpe Diem

Hej alla glada läsare!
Som ni kanske har märkt har jag inte uppdaterat på ett tag men nu får ni akta er för Fifi's in the hous again!! And she's here to stay!! (sorry för alla stavningsfel där ;) )
 
Men här är dagens outfit! 
 


Hela outfiten ifrån Urban Outfiters.
Vad tycks? Den sista bilden la sig lite konstigt men jag har inte tid att ändra det nu så hoppas ni överlever.
 
Idag blir det först skola som vanligt men vi slutar redan kl 12 så det är ju chill, sen ska jag med hem till Kajruparna och hjälpa till med att färja tjejernas hår! Kommer bli skit kul!!
 
Ni har säkert märkt att jag gör om lite på bloggen. Just nu är den rätt failad men jag gör färdigt den så snabbt som jag bara kan! Kom gärna med tips på hur den ska se ut! 
 
See ya! <3
Lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer
Postat av: johanna

såå fin tröja!

Svar: Tack :D <3
fifislife.blogg.se

2012-09-20 @ 08:50:32
URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0