Insperation

Goddmorgon på er!
 
Idag kommer bli en galet stressig dag så räkna inte med allt för många inlägg. Först har vi Idrott nu på morgonen och sen ska jag till tandläkaren kl 15, efter det är det skolfoto kl halv 5 och sen elevrådsfoto kl halv 6. Egentligen ska jag på kör kl 6 men hoppar över det eftersom det är en provapå på J24 som jag verklligen inte får missa!! Men den börjar kl halv 5 så dom får vänta på mig och Ebba som är med i Elevrådet. Så det är ett rätt tight program idag.
 
Tanken var att jag skulle ta en fin bild på utsikten från mitt rum, men min syrra tyckte väl inte om den idén så hon lät kameran stå på under natten. Så det får bli en insperationsbild istälet! Måste ha en sån här bh! Dom är galet snygga! Vet någon var man kan köpa en?
 
 
See ya lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer
Postat av: deniseDenise

Tack för kommentaren :) jag har inte bestämt mig än för vilken klubb jag ska tävla för med tror att de blir Edsbro då jag tränar där:) //kram Denise

Svar: Oki :D <3
fifislife.blogg.se

2012-09-20 @ 11:55:44
URL: http://dizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0