Veckans recept

Hej igen!
 
Lite töntigt men här kommer veckans recept för andra gången denna veckan. Men jag var bara tvungen! Nu när kylan har börjat komma måste man ju ha ett recept på en varm dryck att värme sig med. Själv är jag alltid genomfrusen när jag kommer hem eftersom att jag enten är ute på havet eller i stallet på eftermidagarna. Och tro mig! Man blir riktigt kall! Men här är det i alla fall. Fast det borde nog inte kallas för recept egentligen men jaja...
 
Varm mjöl med honung
Du behöver:
Mjölk och Honung (You don't say)
Hur gör du?
Vär först mjölken och blanda sen i honung. 
 
Haha detta var nog det töntigaste inlägget någonsin men jag var tvungen att dela med mig av mitt helt underbara recept! ;)
 
See ya lote of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0