Veckans recept

Hej alla söta!
 
Idag har jag varit i skolan och sen på studiebesök på Procivitas. (Som jag skrev innnan) Det var faktiskt riktigt kul och det värkar som en grymt bra skola! Fast en sak var sjukt skumt, när vi gick genom korridorerna sneade eleverna oss totalt. Dom typ stirrade på oss med öppna munnar och allt... sjukt skumt.
 
Men nu är man hemma i alla fall. Så då tänkte jag passa på att komma med veckans recept! 
 
Här är receptet:
 
Du behöver:
Mozarella, bröd, tomat och pesto.
Hur gör du?
Lägger allt på en macka, personligen tycker jag mest om fulkornsbröd men det är säkert gott med annat bröd också.
 
Galet svårt recept, jag vet! ;)
 
See ya lots of love from... Me!! <3 :*

Kommentarer
Postat av: Martina Danielsson

Svar: Jag såg coldplay i stockholm, så himla bra verkligen :) Vart såg du dom? Och det går bra att du använder bilderna så länge du länkar :) Ha det bra!

Svar: Jag såg i Köpenhamn :)Tack så jätte mycket! :D <3
fifislife.blogg.se

2012-09-18 @ 22:38:09
URL: http://martinadanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0