Bökeberg

Ska satsa på att bli Hööks nya modeller
 
Hej alla glada!
 
Idag har jag varit med min underbara familj och häst och tävlat i Bökeberg. Gården ligger utanför Svedala och är otroligt vacker! Stora hagar, en fin paddock och ett enormt ridhus! Ångrar nästan lite att jag inte sökte in på deras hästgymnasium, det hade inte varit helt fel. Tävligen gick jätte bra och vi gjorde den bästa LB som vi någonsin gjort! En liten rivning men annars gick kombinationen och allt annat jätte fint! Det var två tjejer som går på gymnasiet smo höll i tävligen och de lyckades riktigt bra! Allt var fixat och klart och de var jätte trevliga. Är galet taggad inför tävlingen om två veckor och även den på Ribban! Ska bli riktigt kul! (Det blev inga bra bilder under själva hoppningen eftersom min kära tvillingsyster inte kan sätta fokus på kameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0