Hai

Top: HM Halsband: Tjallamalla Armbandsur: Triwa Byxor: dr Martens
 
Hej alla glada!
 
Har precis njutigt av en underbar middag på Hai i Malmö med familjen! Deras Sushi är helt himelsk! Jag vet att många tycker att Sushi verkar äckligt när huvudingridiensen är rå fisk men ni går verkligen miste om något. Sushi är det godaste som finns. Jag tror att den goda smaken är kombinationen av den goda  fisken och den annorlunda smaken som riset har. Både sött och surt fast på ett sätt som inte riktigt går att beskriva men gott är det i alla fall. Så medans jag filosoferar som Sushi kan ni kolla på min outfit från idag. Kände att den passade till det somriga vädret. Så skönt att slippa snön och kylan. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så fin du är! <3

Svar: Tack söta du :* <3
fifislife.blogg.se

2013-04-17 @ 16:37:02
URL: http://liveinabox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0