IB Borga

 
Hej alla glada!
 
JAG KLARADE PROVET!!! Jag är nu oficiellt en Borgait och IB student i Malmö!! Eller inte helt, jag måste komma in med betygen också men om det var samma poeng som förra året skulle det inte vara några problem. För ett år sedan hade jag aldrig trott att jag skulle vilja börja på en så stor skola som Borga. Jag tyckte att Procivitas med 500elever var max och att jag sedan skulle välja en skola som är mer en dubellt så stor som första hands val var inget jag förväntade.
 
Bilderna passar inte direkt till inlägget men jag har inga andra. De är från när vi var med familjen i Wien under påsklovet och besökte den Spanska ridskolan!! Så galet fina hästar! Helt sjukt vad de kunde göra! Om någon av er har vägarna förbi måste ni bara stanna!! Det är något av det vackraste jag sett! Tyvärr så fick man inte filma eller ta bilder under själva uppvisningen men byggnaden i sig själv var också otroligt vacker och kolosalt stor!! Hästarna på bilden stog utanför och red runt med turister genom hela staden! Riktigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0