Lockout

 
Hej alla glada!
 
Då sitter man i skolan och längtar till att klockan ska slå tre och man får gå hem för dagen. Slapp ha nationella prov i matte idag då det är muntligt och gruppen innan tog hela lektionen på sig. Just nu önskade jag att vi hade en lockout som i Danmark. De har varit lediga från skolan sen påsk och de vet inte när de ska börja igen! Så galet skönt! Det måste dock vara otroligt jobbigt för dem som går i nian och ska börja i gymnasiet. I Danmark får gymnasiena dock inte titta på betygen, fast alla vet att de gör det ändå. Det ända possitiva just nu är att jag fick bra på min Bild uppgift! Det får vara dagens höjdpunkt helt enkelt. Jag har lite slut på bilder så jag ska försöka fotta lite efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0