Skabersjö RF

Hej alla glada!!
 
Idag så har min underbara häst och syster tävlat en Regional LB på Skabersjös ryttarförening. Och man kan ju säga att det gick sådär. Hon vägrade ut sig i kombinationen men hoppade hur fint som helst på de andra hindrerna. Ja men det får man väl leva med. Det var jätte dimmigt påvägen där ner och det var svårt att se vägen men vi klarade oss. Tyckte att bilderna i dimman blev riktigt coola och ser nästan lite spökliga ut. Annars har jag äntligen fixat färdigt min garderob! Jag tänkte ta lite bilder på det imorgon så att jag kan visa er, dels för att det är mörkt och mitt rum är väldigt ostädat! Men nu måste jag börja på min musikuppgift. Ska spela och sjunga en sjukt svår låt och även skriva en text till, inte så lätt som det låter. Och allt detta måste vara innen senast kl 11.59 Så det är bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0