♡ Smothie ♡


 
Hej alla glada!
 
Här är den mumsiga Smothien jag gjorde igår med Olivia och nu på morgonen! Jag har alltid gillar Smothie men aldrig såhär! Detta är det godaste jag smakat Plus att den är väldigt simpel och lätt att göra. Här är receptet.
 
225g frusna hallon
225g frusen mango
mjölk
sirap
is
 
Sen mixar du allting och vips så har du en fantastisk smothie! Jag mixade dem i olika omgångar och fick då detta snygga resultatet. Glöm inte att värma upp bären innan du gör smothen. Tydligen finns det någon bakteriae i många frusna bär som försvinner när du värmer dem. Det är därför du borde ha i lite is också för att den inte ska vara för varm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0