Trelleborgs RF

 
Hej alla glada!
 
Idag har jag varit med och hjälpt Coco nere på tävligen i Trelleborg. Anlägningen var jättefin och människorna var hur trevliga som helst. Men gud så segt det var! Vi kom mer än en timme efter första start och de hade bara varit 14 starter. Vanligtvis tar det ca 15min för 14 equipage att starta. Det gick sådär för syrran och Deffan  men det gick hur bra som helst för Malmö Ridklubb! Emelie van LC och alla tre placerade i LC+ var från Malmö ridklubb! (Linn, Matilda och Lovisa) Och de två placerade i LB var också från MR! (Matilda och Lovisa) Ändå riktigt awsome! Jag är sjukt taggad för tävligen på Onsdag. Hoppas hoppas att det går bra. 

Kommentarer
Postat av: Coco

Emilie van inte LD utan LC :)

Svar: Oj.. jag skrev lite fel där :P <3
fifislife.blogg.se

2013-04-29 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0