Wien #2

 
 
Hej alla glada!
 
Här är ännu lite fler bilder från Wien. Nu sitter jag i skolan och segar mig igenom dagen. Hade nationella prov i So imorse och det gick väl ok. Känns lite olönt då man vet att provet inte alls spelas in i betyget men vad ska man göra? Nu börjar min matte lektion och sen slutar vi äntligen! De som hade Spanska fick 2h rast eftersom deras lektion var inställde men det fick vi Fransk elever såklart inte. Önskade att matten också var inställd så att vi kunde komma hem. Längtar tills att jag kommer hem och kan äta något gott och plugga lite. Eller jag längtar ju inte till att plugga men det ska bli skönt att komma hem. Och sen ska jag försöka njuta lite av det fina vädret också! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0