CPH

 
Hej alla glada!!
 
Haha jo som ni ser gick de ju jättebra med min uppdatering men jag har inte haft någon tid till bloggen under den senaste veckan vilket tar rätt lång tid med den här stenåldersdatorn. Jag har jobbat med massor underbara barn och jobbkamrater nere i seglarskolan hela förra veckan! Jag har verkligen det bästa jobbat man kan tänka sig!
 
Igår vid 11 tiden tog jag och min syster tåget till Köpenhamn för att träffa våran underbara kusin innan skolan börjar nästa vecka. Tyvärr så hade det skett en olycka någon stanns så tåget blev galet försenat och helt plötsligt fick jag veta att One Direction var i Köpenhamn och dog lite av lycka! Innan jag fick veta att det inte var sant... Men när vi äntligen var framme hade vi en underbar helg! Vi shoppade, åt god mat, gick mysiga turer med hunden och massor mys med film. Så det var min helg, hur har eran varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0