Macaroons

Hej alla glada!

Idag har man myst med Tone och Coco hela eftermiddagen och har bakat macaroons och amerikanska pannkakor med choklad och blåbär. Riktigt gott var det! Det var sjukt länge sen jag träffade Tone sist! Vi måste träffas oftare! (det har man ju aldrig sagt innan) Vid lunch var jag nere hos frukten och fixade med henne och nu bär det av till Köpenhamn för att fira min moster! Ska bli riktigt kul att få träffa släkten och se vad de håller på med. Även fast att det bra tar 20min att ta sig över sundet blir det inte av speciellt ofta. Så nu får man ta vara på stunden med dem! Här är lite bilder på det vi gjorde. Bloggar från mobilen så inlägget blir lite fuckt up men det är bättre än inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0