New In

Hej alla glada!
 
Här sitter jag i min mysiga soffa och pluggar lite i min musiga nya tröja. Snart ska vi äta en mumsig middag och sen blir det nog lite film. Har varit i IKEA och Indiska i några timmar för att hitta nya saker till mitt rum. Det börjar bli färdigt nu! Fattas skrivbord och några andra saker men det är nog fixat snart! Kommer bli riktigt snyggt! Annars har jag varit i stallet hos min lila söta frukt.
 
Min Mamma lyckades göra ett riktigt kap igår! Hon köpte en riktigt snygg tröja till moi från Mos Mosh i Köpenhamn. Orginalpriset var 1150:- men nu kostade den bara 200:-!! Helt sjukt! Här är lite bilder på den.Inte så bra kvalitet men bättre än inget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0