Vapiano

 
Hej alla glada!
 
Har precis ätit en mumsig middag på Vapiano i Emporia med familjen. Yummi yummi! Inget slår Italiensk mat! Pizza, pasta, pannacotta och tiramisu. Finns det något godare? Jo Sushi men nu ska jag inte byta samtalsämne. Några av kockarna pratade Italienska med varandra, tänk och kunna det! Önskade verkligen att jag var bättre på språk. Tänk och kunna flytande Italienska och Franska t.ex. Appropå språk hade jag och alla andra 9:or i Sverige nationella prov i Svenska idag. Det gick väl som förväntat, det var inte jätte svårt men häller inte det lättasteprovet jag gjort. 

Kommentarer
Postat av: Annika

Gott :)

2013-02-08 @ 13:19:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0