Black And White Or Dusk

 
Hej alla glada!
 
Vad tycker ni? Svart och vitt eller vanlig redigering (Dusk)? Är lite osäker själv... det är ju alltid snyggt med en simpel redigering som svart och vit men Älskar färgerna på den andra. Har ett litet ilandsproblem här. Idag har jag sprungit en runda runt Ribban och jag var kanppast ensam. Tack vare det fina vädret var i princip hella Malmö utomhus. Träffade the girls på hem vägen, de hade tydligen fått en bok av busschaförren igår!?! Det är ju inte varje dag man får det. Sen blev det lite styrka här hemma. Måste visa er två riktigt bra träningsvidios någon gång snart! Snacka om att jag kommer få träningsvärk imorgon. Har dock inte hunnit göra något av det jag skulle fixa idag! 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den vanliga på dig! <3
Den svartvita på coco! <3
:* ha det bra!

2013-01-21 @ 11:08:43
URL: http://jossanblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0