ELLE

Hej alla glada!
 
Är det bara jag som ÄLSKAR Elles nya omslagsbilder nu inför våren! Älskar färgerna och blommorna i bakgrunden. Jag kommer skynda mig ner till affären imorgon bara för att kunna se bilderna på riktigt! Det var också riktigt länge sedan jag läste en modetidning eller ungdomstidning. Innan köpte jag alltid en tidning som heter vi unge (på danska) men det går lite segt med det nu. Läser bara nyheter och mode på nätet nu men det att sitta med en tidning är en helt annan sak, plus att du får lite gott och blandat. Om du försöker hitta något på nätet blir det så precist och enformigt. Så för er som söker inspiration till kläder, hälsa och allt möjligt annat tipsar jag att köpa en tidning. Haha jag får det att låta som att det är en helt ny grej! Men det är nästan bud på att sticka ner och köpa en direkt? Tror ni att affärerna har öppet nu? Fast jag skulle ju egentligen plugga så det får bli imorgon eller en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0