Jag Skiter I Rubrik För Jag Har Ingen Fantasi

Hej alla glada!!

 Nu sitter jag i skolan och chillar som vanligt, har haft två rätt "tunga" lektioner vilket för en gång skull känns bra! Kände verkligen att jag lärde mig något nytt, haha låter som en riktig pluggis. Men det jag helst vill just nu är att sticka till Köpenhamn. Det är så sjukt skönt att gå runt i en storstad som man lätt hittar runt i och vet var alla de mysiga caféerna finns. Har tyvärr inte tid med att sticka dit även fast att det bara tar 20min med tåget. Ska dock till Malmö imorgon med the crazy people innan kören. Tänkte köpa en snygg topp från BikBok och även två böcker. En till Svenskan och en för att öva på min engelska. NÄ! Nu låter jag som en pluggis igen! Men det jag ser mest fram emot är att gå runt i stan och sitta på ett café och mysa. Tänkte kolla in på det lilla caféet på Davidhallstorg. Har aldrig varit där inne men det ser sjukt mysigt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0