Önskerubrik

 
Hej alla glada!
 
Nu ska jag vara så tråkig och lägga upp bilder från weheartit igen, men jag har inga riktigt snygga bilder att lägga upp så det fick bli så helt enkelt. Önskar att man kunde ha en ouändlig tillgång till nya snygga kläder och asesoarer (kan inte stava). Det hade ju inte varit helt fel. Idag har man varit hos tandläkaren, skolan och sen hos Olivia och pluggat och bakat mumsiga kakor! Det borde jag ju ha tagit bild på! Typiskt mig att inte gör det, och för kanske en halvtimme var jag på träning med seglingen. Ja det har varit min dag helt enkelt. 
 
(För er som undrar vad jag menar med Önskerubrik är att ni ska önska rubrik helt enkelt. Så det är bara att kommentera!!)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tycker att du ska ha rubriken: "Olivia är bäst i världen!"
Hehe... ;)

Svar: Låter skit bra!!! ;) <3
fifislife.blogg.se

2013-01-22 @ 21:27:27
Postat av: Vilma Nordström

Eller: Vilma är bäst i världen :D!!!!!

Svar: Det är sjukt sån bra fantasi mina vänner har ;) <3
fifislife.blogg.se

2013-01-23 @ 15:31:35
URL: http://vilmanordstrom.blogspot.com
Postat av: Vilma Nordström

JAg vet!!! :DDD

2013-01-28 @ 15:50:19
URL: http://vilmanordstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0