Today

Instabilder från dagen 1) Turning Torso 2) En sjukt snygg tröja från GinaTricot 3) Fika på Espresso house 4) Mumsig spagetti med köttfärsås!

 

Hej alla glada!

För er som undrar vad jag har hållit på med idag så har jag börjat dagen med livräddning på Kockums med klassen. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle! Jag dränkte inte någon och lyckades rädda Jos från att drunkna. Resten av dagen har vi sett på film, gjorde då misstaget att välja fucking Åmål när jag kunde sett massor av bra filmer med galet bra skådespelare som Emma Watson och Logan Lerman! Nog ett av de största misstagen i mitt liv. Sen stack jag med Jonna och syrran till stan och gick runt och kollade lite. Köpte även boken jag pratade om igår och tittade på topparna från BikBok. Tyvärr så fanns inte den snyggaste i min storlek och jag är lite osäker på om de andra blir för genomskinliga. Men jag måste köpa någon liknande i alla fall! Tycker det är sjukt snyggt med magtröjor under sommaren, änten med ett par shorts eller en högmidjad kjol. Sen bar det av till Öppet hus på Borgaskolan, har redan varit där på ett öppethus innan men Jonna ville dit så jag följde med. Och äntligen så är jag säker på mitt gymnasieval! Känner mig sjukt taggad! Men nu blir det mys framför TVen med familjen och god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0