Sommarbad

 
Hej alla glada!
Både igår kväll och nu på morgonen följde jag med familjen ner till stranden för att ta ett litet dopp i det kyliga vattnet. Även fast att det är kallt som satan måste jag ändå sägga att det är otroligt skönt och upfriskande! Man känner sig verkligen redo för dagen efter ett kallt dopp i det kanske inte så jätte rena Öresund. Jag vet att några av mina fina läsare också läser min tvillingsysters blogg och har därför redan sett dessa bilderna. Men nu är det så att det faktiskt är MINA bilder. Men nu när vi delar dator har vi båda en liten tendens till att ta varandras bilder, men det ska vi sluta med! Det blir ju sjukt tråigt att se samma bilder hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0