Please Don't Say You Love Me

 
 
Hej alla glada!
 
Hur mår ni mina kära läsare? Idag har jag och resten av niorna varit i vattenhallen på LTH i Lund för att hålla redovisningar för åttorna. Jag skulle vara inne i planetariet och prata om Big bang och massor annat konstigt. Efter några redovisningar blev det verkligen sjukt varmt och huvudet snurrade runt pågrund av skärmarna. Så de sista presentationerna blev nog halvt oförståliga haha! Nu har syrran och jag varit i stallet och tagit alla hästarna och snart ska vi vidare på student. Så det blir nog inget mer bloggande idag. 
 
Har ni hört låtarna jag la in i början av inlägget? Älskar den, texten är så otroligt fin och man fårstår verkligen den kännslan hon beskriver. Och sen sjunger hon otroligt vackert och beatet är riktigt nice! En sån låt som sitter fast i huvudet i flera veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0