Vattenskidor

 
Hej alla glada!

Idag har jag spenderat hela dagen i Lagunen och på Ribban med min underbara klass! Kommer verkligen att sakna dem så otroligt mycket när vi börjar i Gymnasiet. Vi åkte vattenskidor, wakeboard och ring  bakom en av vettenskidklubbens snygga båtar, innan motorn gick sönder, och när vi ändå var igång passade jag på att förstöra en av linorna också. Varför inte lixom? Så lyckade är vi! Men jag komma upp på både wakeboard och vattensdkidor på första försöket så jag har väl lite att skryta om! Nu blir det nog lite mys med familjen och en bra film, det är så skönt att man äntligen har tid till att bara ta det lugnt igen efter en stressig termin i skolan. Så passa på och njut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0