Litauen #2

 
Hej alla glada!
 
Då är det dag två i Litauen och vi började dagen med att gå till skolan där vi hade lite redovisningar och fick MASSOR av mat. Smakade några Isländska rätter och FY FAN! Har aldrig smakat något så äkligt innan! Sen till lunch fick vi En hel pizza var! Låter kanske inte som jätte mycket men snacka om att jag blev mätt! Tror aldrig jag har sett en pizza med så mycket ost innan... Sen tog vi bussen in till ett shooping center. Och gissa vad, det var en ishall i mitten av den!! Man kunde se in på banan när några tränade ishokey från olika resturanger i byggnaden. Sjukt coolt! Sen blev det bowling (också i samma byggnad) och sen blev vi hämtade av Rusnes bror som körde oss hem. Han fick sitt körkort för bara en månad sen (vilket märks lite) och det är sjukt snällt av honom att köra oss runt hela tiden! Det första han sa var "Hi, I'm ... (kan inte stava hans namn) and I'm your personal chauffeur!" Haha det tyckte jag var lite kul. Men nu ska jag gå och lägga mig, ska tidigt upp i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0