Litauen #3

 
Hej alla glada!!
 
Då var den tredje dagen i Litauen över och jag ska bege mig till min sköna säng. Idag hade vi först två lektioner med våra värdar. Först Litauienska (eller vad det heter) och sen biologi, det konstiga var bara att de började snacka på deras språk till oss. Även fast att de visste att vi förstår någonting men jaja. Sen var vi på en chokladfabrik och gjorde egen choklad! Så GALET gott!! Bästa som hänt mig! Efter det tog vi bussen till någon gård och bakade surdegs bröd (som smakade förfärligt) och sen såg vi en baskett match i Arenan. Har aldrig varit ett jätte fan av sporten men jag hade riktigt kul! Imorgon ska vi tyvärr upp jätte tidigt (kl 5) så jag måste nog sticka nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0