♥ Önskerubrik ♥

 
 
Har verkligen inga bilder att lägga upp! Måste fota lite efter skolan så att ni kan få titta på något. HATAR bildlösa inlägg, hela inerbörden med inlägget försvinner. Nu ska jag och Gabbi göra klart vår mattefilm som är helt kaosad! Sjukt kul är det! Kanske lägger upp den på bloggen om den inte blir allt för dålig, hihi. Tyvärr så är det teori på min ridlektion idag så det blir inget "snyft". Jag som var så taggad... det skulle ju bli min sista lektion med Deffan. För er som undrar varför jag skrev Önskerubrik så är det eftersom jag inte har något roligt att skriva om. Eller rättare sagt så undrar jag vad ni vill att jag ska skriva om! Så skriv gärna en kommentar så blir jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0