Pink

 
Hej alla glada!
 
Här är min outfit från igår. Lånade en underbart söt klänning av Jonna och skorna är min kusin Klaras, det ända som är mitt är koftan och halsbandet. Har haft en brist på fina klänningar så istället för att panik köpa en som jag aldrig kommer att ha på mig igen fick jag låna denna. Man känner sig som en liten prinssesa när man går runt i den. Har alltid varit så försiktig med mycket färger i klänningar men det måste vi göra om på! Jag var den ända på hela konfirmationen som inte hade på mig en klänning som inte var så neutral i färgerna. Måste säga att man fick några blickar när man gick in hihi. Anldeningen till att jag fick ha på mig denna söta klänningen va den att vi skulle på våran kompis Carolines konfirmation, hon var så otroligt gullig! Har aldrig sätt någon så glad! Vi var på en mysig resturang i Humlebæk och åt en otroligt god middag! Det var galet så gott det var! Nu blev det många utroppstäcken där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0