Sick of Being Sick

Prag 
Finaste systern
 
 
Hej alla glada!
 
Idag har jag varit hemma hela dagen och kollat på Gossip Girl. Min förkylning har blivit värre och ställde till det ordentligt på tävligen igår. Var helt borta och glömde banan och allt, inte speciellt kul. Men det gick bra för mina kompisar vilket är nice! Nu ska jag börja dra mig till sängen och försöka få lite sömn (inte så lätt när man måste snyta sig hela tiden). Förhoppningsvis kan jag komma till skolan imorgon. Det blir så långtråkigt här hemma. Och om jag är frisk nog ska jag rida också! Önskade att man hade Deffan i trädgården, då hade jag kunat mysa med henne hela dagen idag! Men vi ses imorgon finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0