Life is a Rollercoaster

 
Känner ni igen dom dagarna när man inte vaknade på fel sida utav sängen och allt känns så sjukt bra helt enkelt! En sån dag när allt egentligen går helt fel men man känner sig lycklig ändå, än så länge har jag bara haft jobbiga lektioner, försovit mig, glömt läxor hemma som jag jobbade med hela kvällen och varit tvungen att ställa in en träff med en gammal klasskompis som jag sett fram emot hela veckan. Om det fortsätter såhär kommer jag säkert vara sjukt deprimerad ikväll men än så länge är jag lycklig. Vi försöker köpa en helt underbart fin ponny men det går inte så bra och vi måste nog börja letandet igen vilket också är rätt sorligt... men förhoppningsvis blir det bättre under dagen men mitt humör får gärna vara det samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0