My Day

 
Hej alla glada!
 
Hur har ni haft det idag? Själv har jag varit i skolan och även provridigt en häst! (inte den på bilden) Han heter Cosco och är sjukt söt, perfekt storlek, fina gångarter och allt var helt perfekt! Men han kunde verkligen inte sluta stegra... så efter att jag ramlat av och Nicoline tog en liten flygtur ut på en av åkrarna har vi nog bestämt att han inte var "the one". Men vi har inte gett upp en! Så om någon har en häst extra så säg till. 
 
Nu måste jag fortsätt med att plugga, har latat mig hela eftermidagen så måste komma igång. Och om ni undrar vad som händer med min design så ska jag änten försöka fixa det här eller sluta på blogg.se och starta en blogg någon annan stanns. Men vi får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0